Sunday, October 21, 2012

pengajaran

dah lama aku tak baca blog sorang mamat ni
dulu time berblog aku suka baca kisah cinta dia
dari kisah cinta dia dengan bekas kekasih
sampai dah ada kekasih baru
jadi bekas lagi dapat kekasih baru

aku tak tahu kenapa aku suka stalked blog dia
mana aku jumpa blog dia dulu pun aku dah tak ingat
tapi aku suka sangat baca kisah cinta dia
bagi aku dia ni sangat romantik dan sweet
sangat sweet dan penyayang

dari apa yang dia selalu update kat blog dia tu, aku rasa dia ni jujur sangat.
nak cakap terlampau jujur pun ye juga
tapi bagus lah atleast dia jujur
nampak tak betapa aku selalu baca blog mamat ni

baru-baru ni baca blog dia balik dan TADAAAAA!
ada pengajaran yang terjadi kat mamat ni dengan kekasih dia
pengajaran untuk aku dan si dia jugak
pengajaran untuk semua pasangan kekasih kat luar sana

pengajaran ape?
sendiri mau ingat lah

No comments:

Post a Comment